Mått på en dubbelbur?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 064
D

Dean

Jag måste sy ett nytt burskynke nu när två av kissarna ska med på utställning, men har tappat bort måtten.
Någon gullig här som kan ge mig måtten?

:bow:

Jätte snällt tack så mkt.

Nu ska jag på jakt efter något fint tyg. Vilka slags tyger rekommenderas? (Men jag avskyr de glansiga tygerna, det ser ut som att katterna sitter i små bordeller :o :crazy:)

Chintz... typ sån som finns på ellos tokbilligt, i massa färger. Det är lite "glansig" yta på det, men inte så det syns, och det är megalätt att sy i, och skrynklar sig inte :bow:

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 524
Senast: Googlarn
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
762
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka