JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mathilda Karlsson debuterar i Global Champions League
Moderator
Hästnyheter
I den sjätte upplagan av Global Champions League, lagtävlingen som arrangeras runt om i världen, finns tre svenska ryttare med och...
Hästnyheter
Global Champions Tour och Global Champions League har rullat vidare från Mexiko. Stopp nummer två på årets turné är Miami Beach och två...
Hästnyheter
Årets Global Champions Tour är igång och vid premiären i Mexiko förra veckan syntes ett välbekant ansikte. Förre förbundskaptenen Sylve...
Hästnyheter
Det blev en trevlig mjukstart för Mathilda Karlsson vid den första starten i GCT-meetinget i Mexiko. Vid torsdagens uppvärmningsklass...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Kanske, eller också tänkte de behålla dem men det blev för mycket/för dyrt? Det står ju på grund av "time wasters" men fem månader känns...
Sel
Idag kl 11:11
Svar: 1 719
Visningar: 167 808
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Dobbisarna är blandat, vanligare bland bruksavlade att heta sitt stamtavlenamn (eller en spinn av det) än utställningshundarna tror jag.
Wingates
Idag kl 10:56
Svar: 721
Visningar: 49 011
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Toppen, tack för fin info. 😃
Detta hade jag läst förut och undrar över. Att de behöver badas så ofta. Vad är det för slags bad, spola...
Lavine
Idag kl 10:39
Svar: 12
Visningar: 904
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Glamourdale är hingst eller? Och Lottie väger typ 45 kg
Får mig osökt att tänka på dessa händelser...
fio
6 minuter sedan
Svar: 269
Visningar: 14 180
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Dressyrträning idag, hur nice att kunna rida i kortärmat 😍
Ärtan var en stjärna som alltid! Vi har börjat med diagnolslutor i galopp, så...
Bison
8 minuter sedan
Svar: 1 034
Visningar: 81 017
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Skriver en ammanfattning av dagens åb ifall någon undrar hur det gått.
Fortfarande ungefär lika halt och vet menar att en muskelskada...
Cattis_E
17 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 462
Vård