Material på lindor (snabba svar tack)

L

lola97

Ska köpa benlindor från Börjes och jag står mellan vanliga elastiska i bomull eller deras lindor i helstretch som är gjorda av 50% rayon + 30% nylon + 20% gummi!

Vilka lindor är "bäst"! Är det någon som har dom sistnämnda lindorna som kan säga hur de ser ut och så!?
Dom är ju lite billigare och det är ju bara positivt för min del :angel:

Sv: Material på lindor (snabba svar tack)

Jag har båda.

De i bomull har knytband och är väldigt sladdriga och oelastiska, så jag rekommenderar de andra som har betydligt mer elasticitet och kardborreband!

Sv: Material på lindor (snabba svar tack)

Kanon... Tack så mycket för ditt snabba svar :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 352
Senast: cirkus
·
Äldre Ska göra gele naglar imorgon men har tidigare haft akryl (något år sen). Och undrar nu, ni som har påbyggnader, använder ni akryl eller...
Svar
6
· Visningar
6 086
Senast: Zoya
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka