GB:s glass var väldigt mycket godare förr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GB:s glass var väldigt mycket godare förr!
Finns påsar på ICA Maxi med "Svenska klassiker" De ingår där med.Såna finns i lösgodisbyttorna imellanåt, såg de på ica för mindre än ett halvår sen![]()
Ja det hade dom, håller med dig var perfekt lunch.Visst hade Dafgårds en jätteliten lasagne ett tag, jag tror att den ingick i Gorbys-serien. Den saknar jag. Precis lagom liten lunch som tog två minuter i mikron i stället för sju som Karins lasagne gör nu.
Har en sån hemma med viss ursäkt att det kan vara blå band. Om det märket går bra så har vissa butiker men inte alla iaf här.
Tur jag aldrig han vänja mig vid den som var bäst.Nej, Blåband är inte alls lika god.![]()
Handtagen till paraplyer - gammalt ord. Jag har försökt att googla händelsen - men det måste ha skett på 1970-talet (Säkert en jätteruskig händelse med dödsfall, som vi då hanterade som ett skämt)Vad i hela världen är paraplykryckor? Får så märkliga träffar på google. O.o
Va?? Hade någon malt trä och sålt som "parmesan"? Och så dog någon av det??Handtagen till paraplyer - gammalt ord. Jag har försökt att googla händelsen - men det måste ha skett på 1970-talet (Säkert en jätteruskig händelse med dödsfall, som vi då hanterade som ett skämt)
Om jag minns rätt var det något slags konstmaterial - och jag tror ingen dog - men under hela min barndom var rivosto och liknande produkter "paraplykrycka" - pasta med paraplykryckaVa?? Hade någon malt trä och sålt som "parmesan"? Och så dog någon av det??
Här är någon som grävt lite i historien om paraplykryckeosten: http://hoaxes.org/weblog/comments/umbrella_handle_cheeseOm jag minns rätt var det något slags konstmaterial - och jag tror ingen dog - men under hela min barndom var rivosto och liknande produkter "paraplykrycka" - pasta med paraplykrycka
Jag ahr försökt att Googla fram historien, men om den verkligen inträffade var det länge sedan
Jag saknar en glass från gb som hette snacks tror jag med jordnötter på. Deras glass var så mkt godare förr,dessutom.
Åh gräddkola/vanilj var en favorit och den gamla tresmakenJa! När förpackningarna såg ut såhär och glassen smakade glass och inte mjölkpulver, is och smakämnen
Visa bifogad fil 24377
Åh gräddkola/vanilj var en favorit och den gamla tresmaken
Och när byttorna höll för återanvändning till allt möjligt i en halv livstid och locket fortfarande fäste ordentligt och satt kvar.Ja! När förpackningarna såg ut såhär och glassen smakade glass och inte mjölkpulver, is och smakämnen
Visa bifogad fil 24377