Matchningshjälp

M

Marika

Kommer få en ny sadel i veckan som kommer, en Frank Baines, Reflex, hopp. Den är i färgen London tan, och självklart har jag all annan utrustning i svart! Så nu är frågan hur jag ska matcha, ska jag köra allt i samma färg eller ha annan färg på tränset men all utrustning på sadeln i samma färg. Är rädd att om jag har tränset i samma färg att det blir för "skrikigt" (har en mörkbrun häst). Är dessutom inte helsåld på färgen men kan inte gnälla när jag hittat en sadel som passar. Vill även gärna ha tips på var det finns utrustning i just färgen London, har knappt hittat det någonstans. Och om det finns någon återförsäljare till Frank Baines träns. Skulle vara jätte tacksam över hjälp till mitt "i landsproblem"! :D

Sv: Matchningshjälp

Mankan rida med en londonfärgad sadel och resten svart.
Det ser mycket bättre ut än allt i london.
Eller iaf om den är åt det lite mer gula hållet

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 697
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 358
Senast: Sirap
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 942
Senast: Barrel
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 912
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar