Matchat värre

alazzi

Trådstartare
Nu kan du matcha sporremmen och huvudlaget:
13_030096.jpg

RIMG0015.JPG

Sv: Matchat värre

Kul!... Fast, jag skulle inte vilja ha taggtrådsmönstret för det påminner hela tiden om det småländska stängselkulturen som jag håller på att bli vansinnig på. :mad:

Jag tyckte så för en del år sen när jag såg taggtrådsmönstart första gången. men sen har jag ändrat smak och tycker att det ser rätt fräckt ut:)

Ser framför mig Leo och du i matchande illgrönt med rosa inslag och taggtrådsmönster...Helfräckt!!!:idea: ...helt unikt, skulle jag vilja påstå;)

Jag har inte bestämt mig för färg än och kommer troligen att satsa på ett huvudlag med "knots" i ljust läder...

:eek: ...det sista inlägget vägrar jag läsa!!! Känner inte någon som så seriöst jobbar för att utveckla både sig själv och hästen som du, alazzi...och utvecklats har ni. Sen får vi andra leva med färgerna;)... Staffan L sa att det är inte det som domarna kikar på så länge utrustningen är korrekt:D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Hemmet Jag beställde tyg till nya köksgardiner. Det smalrandiga. I samma serie fanns flera olika, så jag tänkte man kunde ha lite annat på...
Svar
19
· Visningar
455
Senast: tictacs
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Finskt Travderby kördes på Vermo i går och blev familjen Koivunens stora stund. Pappa Harri tränar Crepe Match som vann med sonen Olli i...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka