Matchande utrustning

LilaTiger

Trådstartare
jag är knäpp, jag vet... :D
Tycker ju att det här med matchande utrustning är så himla skoj och har därför tänkt mig att jag ska försöka få utrustningen matchad...
Hästen i fråga är en brun gentleman och färgerna jag har tänkt mig till honom är beige/brun, svart eller mörkblå - eller kanske vinröd?:confused:
Vad säger ni bukare? Tror ni det kan bli snyggt?
Har bla spanat in ett ridtäcke i fleece från Horze i vad de kallar mjölkchokladbrun, någon annan som spanat in det?
Jag har redan sen tidigare lite grejer i blått, men vill ha lite fler alternativ...

Ge jättegärna förslag, och om ni har bilder, på var jag kan få tag i utrustning i ovanstående färger?

Ska försöka få in en bild på hästen i fråga, kanske är lättare då?

Sv: Matchande utrustning

Har varit och storhandlat idag, se nedan:

schabrak:
SchabrakHorze.jpg

ridbyxor och strykkappor:
ridutrustning.jpg

ridtäcke:
ridtckehorze.jpg

regntäcke med fleecefoder:
regntcke.jpg

vintertäcke:
Vintertcke.jpg

Kan inte ni andra som matchar utrustning lägga in bilder på era saker också? Alltid kul att se! :)

Jag startade en tråd förra året med matchad utrustning så använd sökfunktionen. Det verkar som att du är inne på brunt nu. Lägg upp en bild på din häst så får vi se. Är det regtäcket för 299:- från hööks som du har köpt? Ridtäcket från horze ser skitsnyggt ut!
Jag skulle inte välja vinrött till en brun häst utan hålla mig till naturfärger som brun/beige/olivgrönt.

Japp, det är det bruna regntäcket från Hööks som jag köpt. Ska provas på hästen idag.

Lovar att ta lite foton på honom, både naken och med nya utrustningen. :)

ska söka upp din gamla tråd också...

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 766
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 193
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama