Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det måste vara riktigt lyx-käk för småfåglarnaIdag gav jag fåglarna bilarver.
Visa bifogad fil 136223
Ja, jag hoppas att det blir uppskattat.Oj, det måste vara riktigt lyx-käk för småfåglarna
Jag skulle nog föredra jordnötssmör framför mjölmask.Jag är djupt kränkt över att ha köpt ett kilo mjölmask (alltså, fattar ni hur mycket det är? MÅNGA liter!) och så är ingen fågel så intresserad? Alla vill bara ha solrosfrön och jordnötssmör.
Vilket påminner mig att jag har ett paket talg i kylen som jag skulle hängt ut till dem.Nu när jag har köpt hem en massa talgbollar vill inte fåglarna ha dem
Mina småfåglar äter hellre den rena talgen än talgbollarna hos mig. Alla matarna fyller jag minst 1 ggr/vecka, men just talgbollarna har jag inte behövt fylla många gånger i vinter. Dom är tydligen inge godaNu när jag har köpt hem en massa talgbollar vill inte fåglarna ha dem
För mycket palmolja gissar jag.Mina småfåglar äter hellre den rena talgen än talgbollarna hos mig. Alla matarna fyller jag minst 1 ggr/vecka, men just talgbollarna har jag inte behövt fylla många gånger i vinter. Dom är tydligen inge goda
Dom är palmoljefria, men antagligen vatten i som fryser och det är kanske inte så mycket näring som fåglarna behöver nu i kylan. Dom får vara kvar som nödmat, men det är slutköpt för min del. Det här är dom som fanns kvar sen tidigare.För mycket palmolja gissar jag.
Ja verkar som de är inte godaMina småfåglar äter hellre den rena talgen än talgbollarna hos mig. Alla matarna fyller jag minst 1 ggr/vecka, men just talgbollarna har jag inte behövt fylla många gånger i vinter. Dom är tydligen inge goda
Ja verkar som de är inte goda
Men om jag lägger dem lösa under en gran så försvinner de