Master sadel

domino

Trådstartare
Var det Hööks som sålde dom?
Visst finns de inte att få tag på nya längre?
Verkar vara svårt att få tag på beg med.. Iaf 17" med vid bom... Har varit och tittat på en men den var sned.. Skulle vilja hitta en då det är typ den enda sadel som pasar min häst!
Alla tips välkomnas! :)

Sv: Master sadel

usch. skitsadel! bommen bara gick av, o sadeln va typ ny

:eek: Nä vilken otur!
Den jag rider i nu (lånad- ej till salu :( )är flera år gammal är i jättebra skick, bara lite sliten vid vulstren och börjar bli dax för omstoppning..

nej, jag köpte den av en en släktinga väninna som precis köpte den strax före hon sålde sin häst.

Fanns det inte Master på Källquist för flera år sen? Om det nu är en sån jag tror...

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 352
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 901
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka