Måste man ha....

Sv: Måste man ha....

Ingen fälttävlansryttare men antar att det är för att tempot är lite högre. Fast jag tycker också det är lite löjligt. :p

Ja fast Msv A på D-ponny är ju knappt svårare än lätt klass på häst som lätt klass skall se ut idag så jag tycker inte det är så konstigt faktiskt.

jamen de e ju högre nivå på msv A på D-ponny än debutant på häst iaf....så nog e de lite lustigt att man måste "ta om" del 1 bara för att man börjar rida häst

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 405
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 405
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 265
Senast: Edla
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 515
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka