Måste få visa..

Thera

Trådstartare
.. vad jag har bokat!

Är så glad, i månadsskiftet maj-juni är det dags att hämta lilla fröken! :love: :bump:

kisse2.jpg

kisse.jpg

Är hon inte bedårande? :)

Sv: Måste få visa..

Åh det är ju precis sån som jag vill ha! *söt*
Vad fick du ge för underverket?
Ska du ställa ut och avla eller bara sällskapskatt?

Till alla: Tack så mycket! :bow:

aneka: Hon kostar vad som är normalt för rasen.. ;) Jag är ju nybörjare inom ragdollen så först och främst ska jag ha henne som sällskap, men visar det sig att hon är bra så vore det roligt att prova att ställa ut. Fast det är lång väg dit, inte minst måste jag lära mig massor...

Cheeserica: Jag pm:ar dig, vill inte säga för mycket innan hon är på plats... ;)

*smäääälter*

Det var onekligen det sötaste jag sett sedan jag sist såg min egna katt som unge. :love: ;)

Jag vill ocksååå ha en ragdoll!! :cry:

Jo jag vet att dom är dyra, men det är dom värda. Men tycker endå att det kan skilja några tusenlappar ibland.

Jo jag skulle också vilja komma ut på utställningar med en katt men det är så himmla mycket man ska lära sig. Kommer aldrig våga börja helt själv. Men funderar på att ställa ut Molle med blandraserna för att se hur det är osv, men först ska han kastreras!

Lycka till!!

Åh :love: min nästa katt har jag bestämt ska vara en ragdoll och efter dessa bilder så står jag verkligen fast vid det :) Underbart fin! Grattis!!!

HIMMEL!! :love: :love: :love:
Nu blev jag riiktigt avundsjuk!
En sån vill jag oxå ha, men jag har inte råd att köpa en sån! :crazy:

Tack! :bow:

Jo, de kostar ju en del... Känns rätt lustigt att köpa katt för mer än vad hästen kostade.. :D

.. vad jag har bokat!

Är så glad, i månadsskiftet maj-juni är det dags att hämta lilla fröken! :love: :bump:

kisse2.jpg

kisse.jpg

Är hon inte bedårande? :)
Som sagt.. välkommen in i ljuva Ragdollvärlden! *s*
Jag har 2 st hemma nu.. haft 2 innan dem med och det är en heeelt enormt underbar ras! Har även 1 birma (inte fy skam han heller *s* Men det är nåt speciellt med raggisarna! Nyfiken på var din kommer ifrån... hihi... Själv ska jag ta min första kull i sommar på honan.. ska bli såå skoj.. då får jag förhoppningsvis massa små ullbollar hemma själv ;) Oj vad det ska pussas! hihi

hej jag har åxå en liten ragdollkattunge som heter max han är 14v

Liknande trådar

Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
12
· Visningar
937
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama