Måste bara....

C

Colombia_Girl

Måste bara få skriva av mej.. satt och surfade lite idag och snubblade över lite filmer (några ligger ute på forumet under pitbull) Men så öppnade jag just denna film som jag trodde skulle vara isamma anda som de tidigare filmer och jag skrek rätt ut, tappade andan och började storgråta, filmen var sååå hemsk att jag inte klarade av att kolla klart på den.

De handlade om en vovve som blev MISSHANDLAD av en kille och någon står och filmar och skrattar... Hunden ligger och sover och någon hoppar på den och dänger en skateboard i huvudet på den stackars SOVANDE vovven... alltås fyy faaan för sådana människor!

Jag skulle inte vilja veta vad jag skulle göra med en sådan person om jag fick tag i denne!

mår pyton

Sv: Måste bara....

Usch :cry:
Påminner mig om när vi på en samhällslektion i 3:an (på gymnasiet)
skulle se filmer om djurmisshandel.
Då var det några killar som tog en yorkshireterrier & satte i en säck
& slängde omkring & sparkade på (medans han som filmade skrattade), sen så hällde de bensin på säcken & tände på...
Gissa vad vovven skrek :cry: :cry:
Sen klarade jag inte av att se mer så jag lämnade klassrummet...

fy fan va hemskt, jag hade garanterat mått pyton i en vecka om ja sett en sån film... såg nått på kalla fakta för ett tag sen å då grät ja floder :(

Det ja tycker är lite sjukt är varför dom måste visa sånna saker på en lektion i skolan... Jag skulle inte klara av att titta på det å jag tror att alla som är normalt funtade mår skit av det...

Vissa personer undrar man verkligen hur dom är funtade, eller inte funtade är väl rätt igentligen. Det är synd att djuren inte kan slå tillbaka vid sådana tillfällen. fY FAN för misshandel!!!

ja visst är det galet!! Jag klarade inte av att kolla klart, det skar sig i hjärtat mitt när jag såg en bit av filmen!!

klarade inte av att se, kollade bara så jag hann se hur hunden såg ut, hann inte se några slag tack o lov! jag skulle bryta ihop totalt!

Kan inte ens förmå mig att öppna den, för jag vet att jag kommer att bli så arg och ledsen att jag inte kommer att kunna sova!

Jag hade fått sitta inlåst länge om jag fått tag på en sådan människa!

FY FAN!!! :mad: :mad: :mad:

Synd att den "häftiga" människan inte skrev med sitt namn och adress i filmen.

Jävla idioter.

Hunden ser ju för fan helt jävla förstörd ut. TVI på sådana människor! TVI TVI TVII!

Ännu en anledning till att vi ska lära våra barn hur man tar hand om och sköter djur....och människor också för den delen!!

Har du klickat på öppna när frågan kom om du ville öppna spara el avbryta?

:eek: :mad: :cry:
Ibland önskar jag att jag fick se något sånt där i verkligheten, så att jag fick krossa knäskålarna på människan i fråga och sätta dit honom så det bara sjunger om det! Jävla idiot! :mad:

krossa knäskålarna är nog milt sagt... hm...

Tror inte dom där typerna skulle vilja möta mig just nu. Skulle fan slå ihjäl dom!
Att man kan göra så mot ett djur är för mig helt obegripligt. Fy fan!

Colombia_Girl skrev:
Har du klickat på öppna när frågan kom om du ville öppna spara el avbryta?

Kommer inte upp nån fråga. Det kommer bara upp en krypterad sida med maaaassor med siffror o bokstäver... :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst
  • Födda -21

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka