C
Colombia_Girl
Måste bara få skriva av mej.. satt och surfade lite idag och snubblade över lite filmer (några ligger ute på forumet under pitbull) Men så öppnade jag just denna film som jag trodde skulle vara isamma anda som de tidigare filmer och jag skrek rätt ut, tappade andan och började storgråta, filmen var sååå hemsk att jag inte klarade av att kolla klart på den.
De handlade om en vovve som blev MISSHANDLAD av en kille och någon står och filmar och skrattar... Hunden ligger och sover och någon hoppar på den och dänger en skateboard i huvudet på den stackars SOVANDE vovven... alltås fyy faaan för sådana människor!
Jag skulle inte vilja veta vad jag skulle göra med en sådan person om jag fick tag i denne!
mår pyton
De handlade om en vovve som blev MISSHANDLAD av en kille och någon står och filmar och skrattar... Hunden ligger och sover och någon hoppar på den och dänger en skateboard i huvudet på den stackars SOVANDE vovven... alltås fyy faaan för sådana människor!
Jag skulle inte vilja veta vad jag skulle göra med en sådan person om jag fick tag i denne!
mår pyton