rubytoo
Trådstartare
Och så en liten filmsnutt på inridningen (i den jättedåliga dressyren )
http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view¤t=MOVIE0042.flv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå. Du red ju lätt i flera steg INNAN du gick in. Det fattar du väl att det drar ner. Domaren fick ju ett uselt intryck av er.
Och så en liten filmsnutt på inridningen (i den jättedåliga dressyren )
Men hallå. Du red ju lätt i flera steg INNAN du gick in. Det fattar du väl att det drar ner. Domaren fick ju ett uselt intryck av er.
Det har du helt rätt i, fast vi tränar ju för framtida högre klass så jag är så illa tvungen att sitta ner
Men å andra sidan så kanske jag skulle ha suttit ner hela tiden när jag red runt banan
Det är nog ingen fara att rida fälttävlan.
Min lilla har jag haft sedan han var fyra år dvs 3år nu. Han gick Flasterbo 5års championat i hoppning och har bara gått en start fälttävlan förra året då han tyvärr fick en allvarlig skada i boxen som gjorde att han stod i boxvila i nästan 6 månader
I år har han bara gjort 3st starter en hoppning och en dressyr tävling förutom denna fälttävlan. Jo han gick ju i Falkenberg också men den ställdes in innan terrängen.
Han är tysk import och jag har själv hämtat honom hos uppfödaren, han är e. Lesotho (Langraf I-Cor dela Bryere) - Apollo - Grollus** Och i mina ögon är han bedårande
Det som var extra roligt nu på tävlingen det var att han pep när han fick hoppa fram till terrängen Han var extremt glad och alla som hörde honom skrattade gott
Lite OT men jag har en liten fråga... Hur låga hinder brukar det finnas att träna på? Jag har en häst som hoppar allt, men jag är feg Och vi kan ju inte hoppa så höga hinder heller, högsta banan vi har hoppat är 1m och då höll jag på att dö efteråt (tänk på att det är en haflinger på 155... Så 1m är ju ändå rätt mycket för honom..)
Men jag vill prova på fälttävlan! Hästen hade tyckt att det varit skitkul!