P
palett
Sv: Måste bara få berätta
Bra tänkt. Hade jag bott i närheten hade jag hjälpt till. Hoppas det ordnar sig.
Bra tänkt. Hade jag bott i närheten hade jag hjälpt till. Hoppas det ordnar sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår att du har svårt att hitta. Gamla travhästar slänger de i princip efter en här där jag bor, men om man vill ha något bättre är det nog svårt. (SNÄLLA, missuppfatta mig inte nu alla vbl-ägare! Alla hästar värderas och älskas lika högt hos just sin ägare)Letar just nu foderhäst själv (har en i hagen, men söker efter en till.) Men det blir svårare o svårare att hitta en bra häst för att många hästägare drar sig för att lämna ut på foder (vilket jag kan förstå), då vissa fodervärdar bara ställer till ett helvete eller förstör hästen. Synd bara att vi som faktiskt sköter oss hamnar i skott gluggen.
Kockan skrev:Sen är det nog så att många (inte alla) är mer rädd om sin häst om de betalat dyrt för den än om de lånat den gratis av någon.
Själv är jag nästan tvärt om! Är EXTRA rädd om det jag lånat av någon annan!:smirk:
.
Annika Eriksson skrev:Hon har ju sagt att hon inte ska leda upp honom på lasbilen eftersom hon anser att jag är skyldig att göra det (snacka om att krångla om skitsaker)
Och Migo! Tack för ditt erbjudande det kan nog kanske behövas. Har pratat med en annan tjej i Örebro som också kanske ska åka dit och se att hon inte ger hästen stryk när han går upp.. som sagt så går det ju att hetsa honom så att han inte kliver på transporten. Det vore väl den ulitamata händelsen för henne antar jag