Måste bara berätta!

nevin

Trådstartare
Von Dregel satte sig själv upp idag:banana::banana::banana:, tyvärr var hans mamma seg så kameran hann inte fram - det blir så när hon bara står och glor på bebis och stammar nåt om att han är stor och duktig:angel:
 
Sv: Måste bara berätta!

Hahaha!

Synd att du inte han med kameran! Jag brukar vara dålig på att fota.

Längtar tills Loke kan sätta sig upp.
 
Sv: Måste bara berätta!

Åhh.. Visst blir man malligast i hela sta´n när ens barn gör nya utvecklingar i livet :banana: Vad kul!!
 
Sv: Måste bara berätta!

Åh vad kul! Förstår att du är stolt!:love: Matilda kan sitta om jag sätter henne men hon kan inte sätta sig upp själv än.
 

Liknande trådar

R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 102
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 989
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 895
Senast: manda
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 950
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp