mässingsutsmyckning?

Scorpan

Trådstartare
Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:

Hejsan.
Vet tyvärr inte vart det finns några men jag skulle bli väldigt glad om du berättade vart dom i silver fanns.

har du någon hemsideadress dit?

vet du om man kan sätta på sådana utsmyckningar på vanliga träns?

tack tack! går det att fästa utsmyckningar på vanliga träns? eller måste det vara westernträns? Hur fäster man utsmyckningarna?

massa frågor blev det! :bump:

Oftast ska de skruvas fast så du behöver göra hål i lädret för det. Western eller engelskutrustning spelar ingen roll...... ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
512
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka