Massage-/stretchkurs

T

Trampe

Hej!
Undrar om det är någon som gått massage/stretchkurs, för hästar alltså :smirk: Jag menar då inte hela utbildningen utan mer för hemma å hobbybruk. Jag är lite sugen på det och undrar ungefär vad det kan kosta?
Tacksam för svar!

Sv: Massage-/stretchkurs

Jag gick en för ett år sen. Det var en helgkurs på Kullavreta gård.
Det kostade 600 tror jag. Då fick vi lära oss att massera för "hemmabruk". Det har varit kanon att lära sig massera själv nu kan jag underhålla honom och massören kan komma lite mer sällan och gå igenom honom.

Sv: Massage-/stretchkurs

jag och några andra i stallet tog en halvdags kurs.
Massören kom och hade kursen i vårt stall och det kosta 300:-/person.
Jag lärde mig mycket och efter kursen märker jag att jag verkligen kan hjälpa min häst.
Men skulle vilja ta heldagskursen också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 457
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 332
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 135
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama