Maskeradhoppning tips!!:)

Vumli

Trådstartare
Hejhej, jag ska vara med i en maskeradhoppning men jag kan inte komma på vad jag och min häst skall vara för något! Jag hoppas att ni vill komma med förslag/idéer vad man kan vara och hur man t.ex. Kan göra det.
Skulle uppskatta det vääääldiiiigt mycket. Har gjort ett liknande inlägg på ifokus, men jag gör här också så att jag kan få så mycket tips som möjligt:) tävlingen hoppas barbacka och min häst är skimmel. Tacksam för tips och idéer :) :) :)

Sv: Maskeradhoppning tips!!:)

lillagubben och pippi(måla prickar på hästen), tiger och lejon(måla ränder på hästen, och fäst en gul peruk på hjälmen och ha bruna ridkläder)
pegas och ängel?

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
497
Senast: Freazer
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
481
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka