Maskeradhoppning tips!!:)

Vumli

Trådstartare
Hejhej, jag ska vara med i en maskeradhoppning men jag kan inte komma på vad jag och min häst skall vara för något! Jag hoppas att ni vill komma med förslag/idéer vad man kan vara och hur man t.ex. Kan göra det.
Skulle uppskatta det vääääldiiiigt mycket. Har gjort ett liknande inlägg på ifokus, men jag gör här också så att jag kan få så mycket tips som möjligt:) tävlingen hoppas barbacka och min häst är skimmel. Tacksam för tips och idéer :) :) :)

Sv: Maskeradhoppning tips!!:)

lillagubben och pippi(måla prickar på hästen), tiger och lejon(måla ränder på hästen, och fäst en gul peruk på hjälmen och ha bruna ridkläder)
pegas och ängel?

Liknande trådar

Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
928
Senast: skogaliten
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
539
Senast: Freazer
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?