Maskerade markträning

Sv: Maskerade markträning

Vad duktiga ni är!!!:) super fint :) Lägg gärna in denna i NH tråden här på hästhantering!och du kan även se och läsa inspererande saker :)

Kramis!becca

ser bra ut:) Men dock så tycker jag att du ser lite osäker ut, du tittar bak på din häst som om han är med och ser ja lite osäker ut. Ditt kroppsspråk säger att du inte är riktigt säker. Men annars ser det jätte bra ut! Men om jag vore du så skulle jag träna i repgrimma och inte i träns..
Keep up the good work:bow:

Okej, tack :) aa, ska nog börja träna i repgrimma, spec då jag sedan ska lasta henne i transport. Anledningen till att jag hade träns där var att jag ridit barbacka innan det så jag hade kvar det. ska tänka på det, att inte titta bakåt :)

:) Ni kommer nog bli jätte duktiga! det ser ju så bra ut redan!:) nh är så fantastiskt sätt att hantera hästar:)
Ett tips om du vill lära dig mera är att gå in på www.equerry.se och läsa svens (som han heter) artiklar. Dem är riktigt bra man lär sig massor! Jag har nästan lustläs alla:p
Lycka till!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Luff
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar