Det kan honVisst kan hon joddla? Det skulle ju förklara tyrolerhatten..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan honVisst kan hon joddla? Det skulle ju förklara tyrolerhatten..
Jag Àr sÀmst pÄ ledtrÄdarna, men under duellen tyckte jag att monstret lÀt som Kicki Danielsson.![]()
Men Ă€r hon vigselförĂ€ttare????JĂ€klar vad skarpt lyssnat - jag hade nog aldrig tagit det pĂ„ rösten! Var Ă€ven helt sĂ€ker pĂ„ att det var en kille efter första programmet. Men ledtrĂ„darna stĂ€mmer vĂ€ldigt bra utöver joddlandet/tyrolerhatten: hon Ă€r född i stjĂ€rntecknet oxen, har varit med i en (kalkon)film med Sean banan - och det visar sig att hon Ă€ven har en asteroid uppkallad efter sig! (âTill och med kĂ€nd i rymdenâ)![]()
AngÄende igÄr.
Jag hade ingen aning om att det fanns en kÀndis som hette Lotta Schelin, sÄ mina gissningar hjÀlpte inte mycket.
Snopet.
Mona Sahlin Àr vÀl vigselförrÀttare? Jag har för mig det. Och tyrolerhatten skulle ju kunna referera till Toblerone-skandalen.
Schweiziskt choklad tÀnkte jag. Och tyrolerhatt anvÀnds i Tyrolen som ju grÀnsar till Schweiz. SÄ jag tÀnkte att tyrolerhatt Àven anvÀnds i Schweiz.Hur refererar en tyrolerhatt till Toblerone?
Som sagt, det kan vara helfel eftersom jag Ă€r fruktansvĂ€rt dĂ„lig pĂ„ ledtrĂ„dar. Tycker att de modifierat rösten mycket i de tidigare lĂ„tarna som Monstret sjungit. Har insett att de gör det rĂ€tt ofta och lĂ€gger pĂ„ körer och sĂ„dĂ€r. Troligen för att det ska bli svĂ„rare att ta det pĂ„ rösterna. Detta var första gĂ„ngen man fick nĂ„gon slags kĂ€nsla för rösten. TĂ€nkte pĂ„ att hen verkar vara rĂ€tt kort ocksĂ„.JĂ€klar vad skarpt lyssnat - jag hade nog aldrig tagit det pĂ„ rösten! Var Ă€ven helt sĂ€ker pĂ„ att det var en kille efter första programmet. Men ledtrĂ„darna stĂ€mmer vĂ€ldigt bra utöver joddlandet/tyrolerhatten: hon Ă€r född i stjĂ€rntecknet oxen, har varit med i en (kalkon)film med Sean banan - och det visar sig att hon Ă€ven har en asteroid uppkallad efter sig! (âTill och med kĂ€nd i rymdenâ)![]()
Men resor österut dÄ? Jag fÄr inte ihop det pÄ nÄgon av dem?Ja lÀngden Àr ju ocksÄ en viktig del dÀr. Och "livet har inte alltid varit en dans pÄ rosor" kan i och för sig passa med Mona Sahlin och S-rosen (och att det varit en del turbulens i livet) men Kikki har varit gift med Kjell Roos. Och nog haft det lika turbulent. DecibelmÀtaren var vÀl ocksÄ pÄ monstret? = Miss Decibel. Och jordbruk frÄn första programmet = uppvÀxt pÄ landet.
Kikki har joddlat.https://www.youtube.com/watch?v=csMZTJMJIeQJĂ€klar vad skarpt lyssnat - jag hade nog aldrig tagit det pĂ„ rösten! Var Ă€ven helt sĂ€ker pĂ„ att det var en kille efter första programmet. Men ledtrĂ„darna stĂ€mmer vĂ€ldigt bra utöver joddlandet/tyrolerhatten: hon Ă€r född i stjĂ€rntecknet oxen, har varit med i en (kalkon)film med Sean banan - och det visar sig att hon Ă€ven har en asteroid uppkallad efter sig! (âTill och med kĂ€nd i rymdenâ)![]()
Jag tÀnkte ocksÄ pÄ Kikki som monstretoch enhörningen bara mÄste vara Ellen Bergström, allt stÀmmer in och hon Àr otroligt sprallig som person.
Gissningen pÄ John Lundvik som sjöbjörnen förstÄr jag inte, han Àr ju rÀtt kort och sÄngrösten Àr verkligen inte rÀtt.
Vet inte, har nĂ„got minne av att jag sett henne i nĂ„got tv-program dĂ€r hon lĂ€t rĂ€tt âraspigâ liksom och inte sĂ„ mycket styrka i rösten (kan det ha varit PĂ„ SpĂ„ret??).Men, monstret kan ju knappt sjunga ju. Nog för att Kicki inte Ă€r en av mina favoriter men hon kan ju iaf sjunga. Eller kan hon inte det lĂ€ngre?
Vet inte, har nĂ„got minne av att jag sett henne i nĂ„got tv-program dĂ€r hon lĂ€t rĂ€tt âraspigâ liksom och inte sĂ„ mycket styrka i rösten (kan det ha varit PĂ„ SpĂ„ret??).
Kan vara jag som minns fel2018 tÀvlade hon i Mello och dÄ kunde hon ju fortfarande sjunga. Men hur det Àr nu vet jag inte.
Kicki Àr/har vÀl varit en rÀtt frekvent artist pÄ FinlandsbÄtarna? Det skulle ju kunna vara en förklaring till resor österut tÀnker jag.Men resor österut dÄ? Jag fÄr inte ihop det pÄ nÄgon av dem?