Marsvinsungar?

Nera

Trådstartare
Jag har två marsvinstjejer och är lite sugen på att para en utav dem. Men jag har ett problem, hur funkar det när man har parat den ena, kan de fortfarande gå i samma bur och fortsätta med det efter att bebisarna har kommit eller måste man dela på dem?

Sv: Marsvinsungar?

Vi har alltid låtit burkompisen vara kvar, och det har inte varit några problem alls.

Dels kl

Buren tror (?) jag inte är för liten med tanke på att de får vara ute och springa på golvet timmavis varje dag. den är 100cm, 50 cm, 40cm.

Jag vet inte jag tror det kan bli Tjårven eller Skållan eller Tjårven eller Skrållan, nej jag vet inte :p
Jag vet inte ens om jag vågar göra det, kanske svårt att bli av med bebisarna sen.... :confused:
Hane har jag ingen aning om, så långt i tankarna har jag inte kommit än... :angel:

Huvva! Läste Stollans inlägg ihttp://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=745458, de sista två raderan, så nej jag ska nog inte para henne när allt kommer omkring. Jag är dårakt inte beredd att förlora mina ulletussar!

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 871
Senast: Scata
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka