Marsvinspäls till fåglarna?

gul_zebra

Trådstartare
Har nyss klippt ner ett stycke långhårigt marsvin. Kan jag slänga ut den avklippta pälsen till fåglarna så de kan boa med det (för visst bygger väl de bon typ nu? I Dalarna då alltså :p) eller kan det vara skadligt för pippisarna?

Sv: Marsvinspäls till fåglarna?

Jag tror knappast att det är farligt, vi slänger det hästarna fäller på gödselstacken och där plockar fåglarna till sina bon.

Sv: Marsvinspäls till fåglarna?

Prima, då får det bli till att gå iväg och slänga ut det i skogen imorrn då :laugh:

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 205
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar