Marsvinsbäbisar!

D

_diba

Är det nån som har marsvinsbäbisar hemma till salu och bor i jämtland?:love: Jag ska nämligen köpa två marsvinsbebisar (honor) och jag vill gärna inte köpa dom från en djuraffär...

Sv: Marsvinsbäbisar!

Det här räknas som annons och kommer säkert snart att bli borttagen.
Bra iaf att du inte köper ifrån djuraffär. Du kan kolla på SMF om vilka uppfödare som finns i jämtland.

Tack! Vart kan man få tag på dem? har dom en hemsida lr så?

tack för alla svar! men nu e d så att min pappa e allergisk mot alla pälsdjur så jag får inte köpa några marsvin!:cry:

nää... nu va det så att han sa det en vecka efter han sa att jag kunde he in en annons här.:cry: han hade åkt till hälsocentralen o jort pricktest den dagen för att se om det gick... så d blev inget...:cry: men jag ska få något päls och fjäderlöst djur!:love: så jag ska få en en/två ödlor!:love: (kanske, inte helt säkert...)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 801
Senast: Badger
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Scata
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 042
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25