Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte intresserad av att veta vad ni tror om mina åsikter utan Bowkers så jag förstår inte vad det skulle ge.
Mumin
Om du är helt oförstående inför dina egna(?) ord eller ej är en fråga du bäst svarar på själv
Annars har jag inget direkt att invända utom att du kallar det en enkel ekvation, när det i själva verket är en ytterst komplicerad sådan där många bitar återstår att lösa.
PL
Annars har jag inget direkt att invända utom att du kallar det en enkel ekvation,
PL
Min fråga blir till dig mäster Veterinär,,, Vart skall denna elastiska puta ta vägen vid ett marparallelt hovben????
Då kanske "bildespråk" är mer lättläst för Herr PL.
Jag lägger snart till en bild på en hov i genomskärning i detta inlägg.
Min fråga blir till dig mäster Veterinär,,, Vart skall denna elastiska puta ta vägen vid ett marparallelt hovben????
Hur kan du i denna genomskärning SE att hovbenet är, eller inte är, markparallellt?
Eller är det ett antagande man gör, efter beräkning av hur andra kriterier är i förhållande till marken?
Personligen skulle jag ha önskat en annan genomskärning av hoven, eller en korrekt utförd röntgen, för att kunna kommentera saken vidare.
Men jag lyssnar gladeligen på ditt svar, och lär.
Varför fråga mig?
Har du inte på dessa år lyckats förstå att jag INTE anser att hovbenet skall vara helt markparallellt?
PL
Fast det var nog inte därför bilden lades in, utan förklaring till annat.
Hur kan du i denna genomskärning SE att hovbenet är, eller inte är, markparallellt?
Eller är det ett antagande man gör, efter beräkning av hur andra kriterier är i förhållande till marken?
Personligen skulle jag ha önskat en annan genomskärning av hoven, eller en korrekt utförd röntgen, för att kunna kommentera saken vidare.
Och det är inte så då att denna sk flexibilitet sker med ett viss mått av våld, dvs egentligen borde hovbenet inte röra sig men blir tvingad till det genom exempelvis stor kraft i samband med ett mycket högt tempo?
Din önskan är min lag!! (eftersom du tydligen inte är kunnigt seende.
Gör som alla andra,, se till det "dorsala" vägghornet och sök i blindo
eller ta del av det ljus som sprider sig i mörkret och som kommer sprida sitt ljus och kunskap vid soluppgången.
Fattar du????
Nej!!
Förklaring: Se inte mörkret i Norr utan Ljuset i söder.