Märkligt och retsamt

Sv: Märkligt och retsamt

Va???? Måste jag????

;)

Min blivande är inte här med mig just nu. Imorgon träffas vi igen. Så kanske på torsdag morgon... (ska ta morgonurin denna gång)

Min mens var också försenad och det visade negativt när jag tog första testet, men när jag prövade en vecka senare så blev det ett kryss direkt. Men både jag och min sambo blev så himla nojjiga över att det visade fel, så vi åkte och köpte ett till och när det också visade gravid direkt så kunde vi börja hoppa av glädje. :D

Håller tummarna för att det blir likadant för er!

Hahaha jag köpte ett test och det visade ingenting, men på natten drömde jag så konstigt om barn och graviditet - något var annorlunda. Så jag blev sur och testade mig igen, och fick ett plus. Tog ett par test till, bara för säkerhets skull *S* Till ts: hur sjutton kan du VÄNTA med att testa, jag skulle dö av nyfikenhet. Hoppas det går bra iallafall!

Klart du måste testa, kom igen nu! =)

Jag testade negativt en dag innan beräknad mens och på dagen jag skulle haft mens. Eftersom jag kände att något var annorlunda var jag dock rätt säker på att jag var gravid och två dagar senare testade jag igen, och då blev det "gravid" på testet. Testade dagen efter med ett vanligt odigitalt CB test och då syntes knappt plusset, men någon vecka efter det var det jättestarkt! (va? vadå många test? jag?:D)

Lycka till!

//Julia

Igår var det torsdag och i morgon gifter du dig, har du kollat upp ännu?? *väntar med spänning*

Tänkte jag skulle uppdatera er lite...

Alltså, gift blev jag. :D:love:

Men inte gravid. Testade igen (efter bröllopet) med tydligt negativt resultat. Men mensen har jag fortfarande inte sett röken av. Vet inte heller riktigt om jag haft äl sista tiden. Kanske dock lite för mycket stress sista tiden, om än positiv sådan.

Imorgon bär det av på honeymoon! :bump:

Får väl se hur det hela utvecklar sig.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka