Märkliga ting under grav.

memma

Trådstartare
Ja, jag e gravid i vecka 12 nu.. och har märkt skumma grejor....
Nyser mer än vanligt iaf några ggn om dagen, från förr inte alls nysst så mkt varje dag.
Sen får jag lätt hicka oxå, typ efter maten, fler som drabbats av dessa symtom??
Varför blir det så?

Annars mår jag sådär, lite illamående igen, o trött, dags att börja äta järntabletterna igen, men blir sååå hård i magen.

Sv: Märkliga ting under grav.

Jag nyser också, flera flera flera gånger om dagen och långa serier kan det bli också.

Hicka får jag också :)

Jag hade en envis nästäppa under nästan hela graviditeten... mycket irriterande :grin:

Jag hade en envis nästäppa under nästan hela graviditeten... mycket irriterande :grin:

Samma här! Jag var beroende av nässpray. Fick nästan panik om det började ta slut och jag inte hade mer hemma. Tänkte många gånger på hur praktiskt det skulle vara att få köpa vissa läkemedel i vanliga mataffärer. :D

/Timsetim

Jag nyser verkligen flera gånger om dagen.....först började jag tro jag blivit allergisk mot nåt djur på jobbet men, hela förra året nös jag inte lixom...tror det har med graviditeten och göra!
Jo, lite nästäppa har jag osså, mest på nätterna....

Ja faktiskt.... jag nyser en del.. fast det är inte så farligt - men hickan känner jag igen! Efter maten ska det hickas...!:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 645
Senast: Ramona
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024