Markera och radera text

M

MyLittlePony

Jag har lyckats göra något som gör att jag inte kan markera en text och sedan bara trycka på "delete" utan jag måste backa hela vägen bokstav för bokstav för att det ska funka..
Vart ska jag gå in och ändra tillbaka det? hittar inte ju..
blir lite jobbigt om det är mycket man ska radera..
Och varför funkar det oftast inte att kopiera in bilder i Word? Det har fungerat förut.
 
Sv: Markera och radera text

du måste nog förklara lite närmare... är det i word du inte kan markera och ta bort eller är det överallt som tex hemsidor, document osv?
och det kan va bra att veta vilket operativsystem du använder!
 
Sv: Markera och radera text

Jo det är bara i Word kom jag på nu, och 2000 är det nog jag har.. jättebra på det här ;) .
 
Sv: Markera och radera text

ok.. då måste det nästan va en inställning i word som blivit ändrad.. tyvär använder jag inte word själv så jag kan få broblem att hjälpa dig.. men jag kan göra ett försök men hoppas inte för mycktet ;)
 
Sv: Markera och radera text

*hoppashoppashoppas* *studsar upp o ned*!!
 
Sv: Markera och radera text

är det bara du som använder datorn eller är ni fler på den?
tänkte om det är du eller nån annan som ändrat nånting!?
 
Sv: Markera och radera text

Den är min men det är en annan som höll på med den ett tag.
Jag tror det funkade i början efter jag fick tillbaka den iaf så det är nog jag.. tror jag.
 
Sv: Markera och radera text

Men jag har inte gått o ändrat i några inställningar eller så vad jag vet iaf. Jag kanske tryckte på några knappar samtidigt så att det blev något kortkommando för det eller något?
 
Sv: Markera och radera text

hm.. ok.. ja du jag kan nog inte hjälpa dig med detta har försökt men kan inte hitta nåt om det! och just det facktum att jag inte har eller använder word gör det hela lite svårare..

men kolla i hjälp filen det kan ju hända att det står nåt i den..
annars så fråga nån som kan ta sig en titt på datorn.. det är lättare än att ge stöd på distans :).. det enda alternativ där är fjärhjälp.. men jag skulle inte släppa in vem som helst i min burk :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 284
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 224
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp