Märka saker av glas

Bufera

Trådstartare
Hej

Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar.
Men med vad?
Naglack - försvann första diskningen
Permanentpenna - höll 2 rundor

Det stora problem är att vår diskmaskin blir väldigt varm, vi får inte handdiska.

Så vad ska vi använda?
 
Hej

Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar.
Men med vad?
Naglack - försvann första diskningen
Permanentpenna - höll 2 rundor

Det stora problem är att vår diskmaskin blir väldigt varm, vi får inte handdiska.

Så vad ska vi använda?
Dymoetiketter brukar klara av väldigt många diskningar i maskin. Har märkt upp flera matlådor med dymoetikett och de syns och sitter fortfarande kvar.
 
Såna där namnlappar till barnkläder ska kunna diskas, kanske inte alla märken men har för mig att jag läst det på någon. Inte provat själv dock.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 646
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 884
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 509
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp