Marcus Birro verkar ha

vallhund

Trådstartare
smiley35.gif
i det blå skåpet igen
https://www.facebook.com/marcus.birro/posts/899701933407822?pnref=story
http://toklandet.wordpress.com/2015/01/09/lite-mot-marcus-birro-igen/
puke.gif

Nog för att jag kan tycka att svaren på hans tweet är lite väl hårda, men hur kan han komma på tanken att jämföra sig själv med 10 mördade journalister? Åh, korkat och så onödigt.

Det är väl inte första gången Birro knackar lite väl fort på tangenterna :meh: Offerkoftan är inte speciellt klädsam heller ("buhu, jag är sparkad för jag är så kontroversiell").

Många av reaktionerna var dock väl överdrivna.

Om jag inte minns fel så blev han kränkt av att KDS inte nappade på hans erbjudande att ta över som partiledare.

Mår ni bra, inombords, när ni gång efter gång raljerar över utsatta (med-)människor?

Jag räds inte hälften islamism och SD än vad jag räds vissa "vanliga" personers åsikter i det här landet.

"Det goda hatet har blivit ett monster".

Ni skrämmer skiten ur mig!

Mår ni bra, inombords, när ni gång efter gång raljerar över utsatta (med-)människor?

Jag räds inte hälften islamism och SD än vad jag räds vissa "vanliga" personers åsikter i det här landet.

"Det goda hatet har blivit ett monster".

Ni skrämmer skiten ur mig!
Jag mår utmärkt. Jag raljerar inte över utsatta medmänniskor, i denna tråden raljerar jag över en offentlig person som gång på gång gör bort sig.

Problemet jag har med Birro är inte hans åsikter, utan hur han verkar yrka på ensamrätt på att kränka andra och att när han i demokratisk anda blir ifrågasatt, ja då lindar han in sig i offerkoftan.

Vill man uttrycka starka och kontroversiella åsikter så måste man förstå att reaktionerna blir kraftiga?

Den här tweeten är sjukt smaklös och självupptagen :/

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 848
Hundavel & Ras Märklig fråga kanske, men jag börjar på allvar tro att jag har missuppfattat ägaren till hundarna jag nyligen börjat ta hand om lite då...
2
Svar
37
· Visningar
10 523
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Svar
17
· Visningar
2 155
Senast: Asko
·
Övr. Hund Nu kära Buke tänkte jag se om det finns någon som kan ge bra tips. Hunden är en Rottis hane, 8 år. Inte "smartaste " nöten ur sin kull...
Svar
7
· Visningar
1 932
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama