Maratonsele

naivasha

Trådstartare
Någon som vet något om Van Der Wiel maratonsele, kvalitet, prisnivå, hemsida där selen finns/återförsäljare?

/Stina

Sv: Maratonsele

Van der Wiel är Hollands svar på Tärnsjö. Fast han är belgare..
De säljer vad jag vet bara via sin egen butik eller via Christian i Holland. I Sverige finns ingen återförsäljare. Räkna med ett pris runt 20.000 kr för en enbets sele men så har du en sele i klass med en Roys Roys. Jag kan kolla priset åt dig i helgen när jag är nere på "Häst och Vagn" mässan i Den Bosch./ Gunilla

Liknande trådar

Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
372
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Äpplet.
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025