Manukahonung

MonteRose

Trådstartare
Nån här som använder själv?
Har hört och läst så mycket positivt och är sugen på att testa bla för min mage.
Har även läst att det finns mycket förfalskningar och undrar hur man kan vara säker på att köpa äkta vara.
 
Jag tror faktiskt inte det är någon så väldigt speciell honung för att vara ärlig. Honung är finfint, och smakvariationerna på sorthonung är fantastisk. Ät honung för all del! :up:

Men att en sorthonung från andra sidan världen är så fantastiskt nyttig jämfört med annan honung låter för mig mest bara som ett bra säljknep... Men vill du absolut ha manukahonung får du nog mer eller mindre anta att det är det du köper, jag vet inte av någon säker märkning eller liknande tyvärr.:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
734
Senast: mamman
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
616
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
431
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp