- Svar: 3
- Visningar: 848
Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i sporten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Gunnar lägger väl inte in detta manuellt utan det hämtas in automatiskt med hästnyheter och därför svårt att kolla om det är betalartikel eller ej?Jag noterar, @Gunnar att du äääntligen hittat en islandshästnyhet som INTE låg bakom en betalvägg!
Det här var en fortsättning på en diskussion om varför det var så få (läs inga) nyheter på Buke om islandshäst-VM som gick i Holland härom veckan. Och som jag förstod svaret då, så kollas det (automatiskt eller manuellt vet jag inte) om det är "fria" artiklar eller betalartiklar. De allra, allra flesta nyheter om islandshästar ligger tyvärr bakom betalvägg, därav frånvaron av VM-rapportering här.Men Gunnar lägger väl inte in detta manuellt utan det hämtas in automatiskt med hästnyheter och därför svårt att kolla om det är betalartikel eller ej?