Sv: Manhjälp

TheDot skrev:
Nu var det klart! Tänkte att jag först skulle klippa lite och sen rycka men såklart gick ju inte lille pållen med på att jag skulle rycka den! Så den fick bli klippt.. :cool:

Här får ni se hur han blev iaf!

Före:
IMG_1024.jpg

och efter:
IMG_1029.jpg

IMG_1035.jpg

Nå vad tycker ni`? :smirk:

Ser du inte att hästen skäms, frisyren är asful :p
Du skrulle ha ryckt den. Få hästar klär i rakt avklippt.
:p

Jag skulle ha ryckt den om inte hästen försökte slita sig varje gång jag tog i manen! Då klipper jag den hellre än att göra nåt som han tycker är obehagligt, men jag vet ju inte hur du gör? Pricken tackar för den fina komplimangen :mad:

stirrar ut i tomma intet ;)

näää, sista kortet va asfint! fin grå pålle!

såg lite avklippt ut, men mkt mer välvårdat!
blir bra när den har vuxit lite!!!!

Vilken FIN pålle. Jag använder mankniv på min grabb, han har en jättetunn man så det blir inget kvar av den om jag rycker. Mankniven funkar helt OK ser mera ryckt ut än att klippt. Ett litet tips bara, men gör det som funkar bäst för dig och hästen!! ;)

Jag använder också mankniv. Tycker inte om klippt man men min häst har så tunn man pga exem...

Liknande trådar

Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Bapelsin
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Hellhound
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur