Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Islam igen, vilken överraskning.
Igen? Förra gången Manchester hade ett stort bombdåd var det IRA som låg bakom.Islam igen, vilken överraskning.
Förrförra gången och förrförraföra och förförföraföra gången med.Igen? Förra gången Manchester hade ett stort bombdåd var det IRA som låg bakom.
Förrförra gången och förrförraföra och förförföraföra gången med.
Ira har sprängt bomber där 1973, 1974, 1992 och 1996.
Japp. 1995 hittade polisen en "bombfabrik" i närheten.Manchester har haft en hotbild länge, senast för några år sedan grep man några som planerade ett terrordåd.
Det är fantastiskt hur alla går samman och blir starka i det svåra. Terroristerna vill skapa rädsla och det ska dom inte ha.
Det här var nyligen kommer inte ihåg om de var innan eller efter jag flyttadeJapp. 1995 hittade polisen en "bombfabrik" i närheten.
Ja jag behöver backa lite på datumet. Jag är inte helt säker på året.Det här var nyligen kommer inte ihåg om de var innan eller efter jag flyttade
Jag backar lite. Jag minns inte året säkert!Japp. 1995 hittade polisen en "bombfabrik" i närheten.
Jag backar lite. Jag minns inte året säkert!
Det jag minns var kopplat till IRA
Förrförra gången och förrförraföra och förförföraföra gången med.
Ira har sprängt bomber där 1973, 1974, 1992 och 1996.