Manbitare!

S

SaRa82

Hej hopp! Jag har en Islandsvalack som har en väldigt ful ovana att slita av/sönder kompisarnas manar:crazy:. Det är bara på killarna han gör det och de är verkligen synd för det är kompisar som haft jätte mycket man! Frågan är nu om nån har nått tips på hur vi får honom att sluta, ett hemma kok att ha i manen så det smakar illa el om det finns nån kräm el dyligt att köpa:confused: Väldigt tacksam för svar :) kram Sara

Sv: Manbitare!

Hej hopp! Jag har en Islandsvalack som har en väldigt ful ovana att slita av/sönder kompisarnas manar:crazy:. Det är bara på killarna han gör det och de är verkligen synd för det är kompisar som haft jätte mycket man! Frågan är nu om nån har nått tips på hur vi får honom att sluta, ett hemma kok att ha i manen så det smakar illa el om det finns nån kräm el dyligt att köpa:confused: Väldigt tacksam för svar :) kram Sara

När vi hade hästarna i flock om flera hästar var det alltid man som blev avbiten under lek!!!

Jag brukade på min häst sprejja svansprej för den skulle smaka illa!

Sv: Manbitare!

Finns en creme som heter No Bite, den kan du prova. Sen finns förslag även för Tabasco och annat kryddstarkt, fast det tror jag kan bli väldigt kostsamt för dig om du ska betala kalaset.

Liknande trådar

Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 960
Senast: Ullmerkott
·
I
Träning Ja som ni ser på rubriken så låter det som en "tacky" harleqin roman :D och antagligen så kommer denna fråga/historie bli lika lång som...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Tussilago
·
T
Övr. Hund Min mormor och morfar(80år gamla) förstår inte att deras hund inte har ett bra liv. För ca 6 år sen köpte dom en omplaceringshund. En...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: kiaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka