Guld värt att ha med! Vi kokar i stort sätt bara makaroner och ris till barnen men all annan mat lagas på den.Jag har aldrig hort talas om Muurikka forut, men det sag ju mycket interessant ut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guld värt att ha med! Vi kokar i stort sätt bara makaroner och ris till barnen men all annan mat lagas på den.Jag har aldrig hort talas om Muurikka forut, men det sag ju mycket interessant ut.![]()
Vad är en Muurikka?Guld värt att ha med! Vi kokar i stort sätt bara makaroner och ris till barnen men all annan mat lagas på den.Och gasol har man ju ändå med sig till husvagnen!
Muurikka är ett märke på stekhäll.Vad är en Muurikka?
Har hört om Omnia ugnar men det där lät som något nytt (eller gammalt inte lika känt)?
Det är en stekhäll som står på en ställning med ben. Man kopplar på en gasoltub och tänder en låga under stekhällen. På den kan du i princip laga vad som helst på. Lätt att rengöra också!Vad är en Muurikka?
Har hört om Omnia ugnar men det där lät som något nytt (eller gammalt inte lika känt)?
Det är en stekhäll som står på en ställning med ben. Man kopplar på en gasoltub och tänder en låga under stekhällen. På den kan du i princip laga vad som helst på. Lätt att rengöra också!![]()
Det är en stekhäll som står på en ställning med ben. Man kopplar på en gasoltub och tänder en låga under stekhällen. På den kan du i princip laga vad som helst på. Lätt att rengöra också!![]()
Wow, vilka ekipage ni har och har haft!Har ar andra hallet och "utfallt" ... jag letar fortfarande efter bilder innifranVisa bifogad fil 66608
Wow, vilka ekipage ni har och har haft!
Jag måste få fråga, är det vanligast i USA att man har större ekipage för camping, när jag googlar lite verkar det inte vara lika vanligt med travel trailers, som jag har förstått att mer våra nordiska/europeiska husvagnar kallas. Dvs sådana som man drar med sin egen personbil?
Minns när vi hade besök av min tremänning och hennes karl från LA och visade husvagnen vi just köpt, hans fråga var, men vad förflyttar ni den med? Hans förvåning var uppenbar när vi sade att vi drog den med vår vanliga wolksvagen passat (kombi) och han är ändå en framgångsrik bilsäljare så jag tänker han borde ha lite koll om det hade varit en vanligt i USA.
Förvånansvärt mycket utrymme, det trodde jag inte när jag såg den utifrån.
Förvånansvärt mycket utrymme, det trodde jag inte när jag såg den utifrån.![]()
På minicamper-temat... Tror jag visat den förut någonstans, men vi har en campingmanick som förvandlar våran Berlingo till husbil. Trångt men ruskigt mysigt. Älskar!![]()