Man lär sig något nytt varje dag!

sita

Trådstartare
Jag har definitivt lärt mig något nytt idag som kommer att hjälpa mig att spara tid framöver...:angel:

Högst upp på varje tråd hittade jag en "knapp" där det står "visa första olästa..." Har den funnits där länge???:confused: Jag som brukar skrolla som en tok för att hitta rätt i trådar man läst tidigare i. Bättre sent än aldrig:rofl: :idea:

//Sita

Sv: Man lär sig något nytt varje dag!

Hej på dej!
Blev jag flyttad? Voffor jöör dom på detta viset??

sita skrev:
Hej på dej!

Har DUUU blivit moderator, ja se där ännu en lärdom idag!!:angel:

Klart du blir flyttad när du lägger din tråd under fel forum :angel: (inte var det jag som gjorde det iaf).

Moderator har jag varit i bortåt 1,5 år :rofl:

Är du helt "Lost in Space" ;)

Förresten:
Knappen (ser likadan ut) första olästa inlägg finns i "förhandsgranskningen" av trådar oxå, så du behöver inte ens öppna tråden först :idea:

sita skrev:
Jag har definitivt lärt mig något nytt idag som kommer att hjälpa mig att spara tid framöver...:angel:

Högst upp på varje tråd hittade jag en "knapp" där det står "visa första olästa..." Har den funnits där länge???:confused: Jag som brukar skrolla som en tok för att hitta rätt i trådar man läst tidigare i. Bättre sent än aldrig:rofl: :idea:

//Sita
Herregud.... så har jag oxå hållit på:crazy: :crazy:
Tack för tipset:)

A_K_N skrev:
Är du helt "Lost in Space" ;)

Nä men "lost i examensarbetet" Det är 4,5 år sen jag slaggade över hos dig, fatta vad tiden gått fort.

Kommer upp till GBG nästa vecka så stanna inne för säkerhetskull.:cool:

sita skrev:
Jo jag tänkte som så att din upptäckt kunde vara till hjälp för andra användare och tänka sig, om du ser på rubriken för buke-hjälp står bl.a "tipsa och hjälpa andra användare med sådant som har med Bukefalos.com att göra".

Bra va?

/Tifo - seniormoderator

Kanon, men jag hade tänkt spinna vidare på ämnet om vad alla andra hade tagit för ny lärdom idag, men det sket sig.:smirk:

sita skrev:
Kommer upp till GBG nästa vecka så stanna inne för säkerhetskull.:cool:

PM:a så tar vi en fika. Det vore väldigt roligt.

Jag är ledig på dagtid numera (jobbar 20:15-02:15).

Det är inte klokt hur tiden rinner iväg, å jag blir bara yngre o yngre ;) :angel:

Tack ska du ha! :bow: Har oxå hållit på att leta precis som du.... :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 286
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama