Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oscar är omplacerad tyvärr så han bor inte här längre.
Cleopatra är borta på semester för att inte Rustie ska para henne. Han kastreras nästa vecka.
Lilla nya tjejen Lapcat är kvar nere i Småland hos uppfödaren.
Det är verkligen JÄTTETOMT med bara en katt. Stackars mig!
Nämen har du omplacerat söte Oscar
När kommer Lapcat hem då? Förstår att det är tomt med bara en kisse, speciellt med Devon. Här hade jag nog mest märkt det på mindre päls på kläderna
Här märker jag det på att Rustie är HYSTERISKT dryg och uppmärksamhetskrävande. Han är bitvis liiite jobbig.
Ja, Oscar fungerar tyvärr inte så bra i ett flerkattshushåll och speciellt inte i ett katteri med sitt dåliga imunförsvar
Han är inte omplacerad så "långt" dock, inom familjen. Mamma och Oscar har alltid haft ett speciellt band så hon fick honom. Han kan inte ha det bättre än vad han har det nu
Lapcat kommer så småningom. Någon gång i sommar kanske, det visar sig. Jag längtar efter henne! Hon är bara så fin *stolt som en tupp*
Okej. Vad skönt att du har honom nära i alla fall, då kanske man kan få se bilder på honom ibland? Och "lilla" Cleopatra med söta näsfläcken! Och lilla Lapcat sen då.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.