Man kommenterar inte en herres vikt!

Reykur

Trådstartare
Rustie låg här och mös med kulmagen i vädret.
Jag tror jag råkade nämna orden "Tjock" och "Rustie" i samma mening.
DET skulle jag inte ha gjort. :eek:

"Tjock, sa du tjock?"
Bild216.jpg

"Du sa tjock! Eller hur?!"
Bild219.jpg

"Fy fan för dig matte!"
Bild218.jpg

Åh vad jag älskar min tjocka surgubbe :love: :love:

Sv: Man kommenterar inte en herres vikt!

Äsch, han är inte tjock! Däremot tror jag du har tvättat hans päls för varmt, den når inte riktigt runt magen :D

Vackra Rustie!! :love::love::love:
Dom andra 2 då?

Oscar är omplacerad tyvärr så han bor inte här längre. :cry:
Cleopatra är borta på semester för att inte Rustie ska para henne. Han kastreras nästa vecka.
Lilla nya tjejen Lapcat är kvar nere i Småland hos uppfödaren.
Det är verkligen JÄTTETOMT med bara en katt. Stackars mig! :eek:

Nämen har du omplacerat söte Oscar :eek:
När kommer Lapcat hem då? Förstår att det är tomt med bara en kisse, speciellt med Devon. Här hade jag nog mest märkt det på mindre päls på kläderna :angel:

Här märker jag det på att Rustie är HYSTERISKT dryg och uppmärksamhetskrävande. Han är bitvis liiite jobbig. ;)

Ja, Oscar fungerar tyvärr inte så bra i ett flerkattshushåll och speciellt inte i ett katteri med sitt dåliga imunförsvar :(
Han är inte omplacerad så "långt" dock, inom familjen. Mamma och Oscar har alltid haft ett speciellt band så hon fick honom. Han kan inte ha det bättre än vad han har det nu :love:

Lapcat kommer så småningom. Någon gång i sommar kanske, det visar sig. Jag längtar efter henne! Hon är bara så fin *stolt som en tupp* :D

Okej. Vad skönt att du har honom nära i alla fall, då kanske man kan få se bilder på honom ibland? Och "lilla" Cleopatra med söta näsfläcken! Och lilla Lapcat sen då.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 424
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 195
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama