Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar, kan han av någon anledning itne varit kapabel att ta loss hästen? Tex genom egen sjukdom som hindrade honom från att komma ut till hästen?
Eller var det ren och skär elakhet från en människa?
Han måste bo väldigt ensligt eftersom ingen såg detta och reagerade under de nio dagar det tog för häststackaren att dö? Jag hoppas verkligen denna hemska person får djurförbud framöver.
Sammet även om han utav någon anledning varit förhindrad att ta loss hästen varför band han hästen där till att börja med?
Uch! Hur kan man göra så där? Mot ett djur hästen hade väll inte gjort nåt?De är ju nåt fel på personen om man gör så!!! Man skulle vilja veta hur han egentligen tänker.....
Hästnyheter
Nu åtalas en man i 70-årsåldern för grovt djurplågeri av de sex undernärda travhästar som i början på förra året upptäcktes på mellersta...
Hundavel & Ras Jag tycker också att det bör få finnas brakecyfala raser men istället för att ha "såhär kort nos måste de ha" i rasbeskrivningarna borde...
Ekonomi & Juridik Tekniskt, så säljer jag hästar från ett företag, eftersom hästarna jag föder upp (0-1-2 föl/år) finns i företaget.
Men jag har bara max...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.