Mammakläder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mammakläder!

Hm jag får nog leta lite... Flexikoppel får hon dela med hunden! :idea: Han är lydig ialla fall så det behövs knappt... ;)

Skämt åsido, det är väl inte något man ska använda jämnt, men ibland känns det som om det skulle vara säkrare... Nu är elin i vilket fall som helst livrädd för bilar och håller stenhårt i handen, men vatten har hon ingen som helst respekt för...

http://www.onetex.se/sakerhet.htm

Har många gånger funderat på att koppla Vidar - nu klarar sambon att jaga ifatt honom så behovet har inte blivit så akut, men om jag alltid var ensam skulle jag helt enkelt vara tvungen i en del lägen, det går ju inte att ha koll på två samtidigt i alla situationer :crazy:

Ibland har jag helt enkelt fått låsa fast barnet i bilstolen när något snabbt barnförbjudet uppdrag måste utföras :o

Men nu kan han fixa det låset (vilket jag knappt kan själv) så nu är jag körd :D

Ibland kan det vara bra att ha något sådant att tillgå :angel: det är tyvärr inte alltid som man kan ha 100 % koll på barnet av olika anledningar utan att man för den delen är en dålig mamma.

Jag har heldre ett fastspänt barn som är lite arg och skriker för att dom inte kommer lös än att ha ett löst barn som kan hitta på vad som helst under den minuten man inte har koll.

Anneli

PS det finns mamma kläder på den länken som Silverkedjan skrev ut det såg ut att vara ganska rymliga och höll hyfsade priser.

Anneli

Det var en bra sida fast den kläningen jag var sugen på fanns bara i s 36... Det skulle nog bli roligt att få på sig den... :rofl:

Snälla kan du inte köpa den och åla dig in i den och sedan knäppa kort så vi får se ;)

Ett tips är att använda olja för att komma i den, dock finns risken att den kommer att spricka i sömmarna och har du väl kommit i den så får du vackert använda den ända fram till förlossningen :D men då är ju klädproblemet löst :angel:

Fanns det inget annat som skulle tänkas passa dig där då?

Anneli

Ja det skulle vara för eran skulle då! ;) Tack för tipset med olja...

Jodå jag hittade en hel del så jag ska nog fixa en beställning från dem, de skulle sluta med mammakläder så de sålde ut väldigt billigt!

Jättefina babykläder oxå... Fast det vet jag inte om jag "törs" köpa än... Det får nog bli efter UL... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 079
Senast: Pilot
·
Gravid - 1år Får man vara tjock och gravid samtidigt? Alltså för klädföretagen? Finns det pluzsize mammakläder? Är lång, tjock och gravid! Överdelen...
Svar
17
· Visningar
1 477
Gravid - 1år Jag har ju läst en del här om att det kan vara svårt att hitta snygga mammakläder, eller mammakläder man trivs i. Men.. jag var på H&M...
2
Svar
36
· Visningar
4 728
Senast: Krazzzy
·
Gravid - 1år När började ni använda mammakläder? Mina sista par jeans jag har kunnat ha börjar klämma åt så dant nere på magen och igår provade jag...
2
Svar
25
· Visningar
9 159
Senast: Mampas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V