Mamma-kläder på nätet?

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Britta68

Ja, som rubriken säger, kan ni tipsa om bra mammakläder som man kan beställa via nätet? Har snart 15 veckor fullt och kan fortfarande ha mina vanliga kläder, men om nån vecka behövs det kanske nya byxor iaf.

Hur är Boob:s kläder? De ser ju fina ut, nån som har provat deras amningströjor? Hur är de till storlekarna, små eller stora?

Sedan så är jag en "välväxt" tjej ;) på 177 cm och ca 75 kg normalt så det är ingen vits att tipsa typ om italienska kläder för dom kommer jag säkert inte i :D . Och kommer jag mot förmodan i dom så är de för korta på alla fronter....:cool:

Tack på förhand

Britta
 
Sv: Mamma-kläder på nätet?

Tradera, en auktionssida där du kan fynda fina kläder. :D

(Får man skriva så förresten, eller gör man reklam då?)
 
Sv: Mamma-kläder på nätet?

Jag älskar Boob-tröjorna, det är verkligen kanonkvalitet på dem. Jag använde dem när jag var höggravid men det syns inte på dem, och nu har de klarat mååånga tvättar. En del tycker de är små i storlekarna men det tycker inte jag, de är finast om de sitter lite "kroppsnära".

Tex HM har ju billiga amningströjor som ser helt ok ut, men de är helt hopplösa att amma med enligt mig - jag får liksom inte ut brösten genom de små öppningarna ordentligt :crazy:

Ja hur funkar det egentligen, man får väl inte skriva ut länkar? :confused: I alla fall så har jag handlat mammakläder och amningsbehåar från Growinlife, de har även butiker i Stockholm. Bra utbud, okej priser.
 
Sv: Mamma-kläder på nätet?

Ja boobkläder är helt underbara, jag har köpt en del begande och de håller form och färg suveränt! HM har jag inte heller jag lyckats amma med...:crazy: Jag kan pm dig lite länkar om du vill till olika företag med mammakläder?!
 
Sv: Mamma-kläder på nätet?

Min syster letar efter mammajeans med utsvängda ben! Är det nån som vet var man hittar det?

/ Maris
 
Sv: Mamma-kläder på nätet?

Tack för alla svar!

pm:a mig gärna med länkar, jag visste inte att man inte får lägga ut länkar här i forumet!

HM finns ju men jag brukar inte komma överens med deras kläder....vill ha nåt som är kvalitet och hänger med ett antal tvättar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp