Malmö Internationella.

Sv: Malmö Internationella.

Jag ska ställa min whippet Lotus 6-9 månaders klass. Det är på lördagen. Fick startnr 3 så vi går ut direkt kl 9. Übernervös :crazy:

Jag ska titta på lördagen och peppa Lotus och Rut ffa :D

Yeah :laugh: 1:a fotografen :bump:
Får vi hoppas att min lillskit sköter sig. Vi går ju ut direkt kl 9 på morgonen så jag lär få va där i tid så han hinner coola ner sig :)

I vilken ring går Farao hundarna???(orkar inte leta upp papperna nu) Vill oxå kolla in snygg RUT!!!

Ring 30 :) Det är 60 hundar före faraonerna, så jag räknar med ca 11-12, tydligen dömer domaren snabbt.

Jag är lite nervös nu! Två av Ruts syskon kommer vara med, och jag vill ju att hon är snyggast av dem ;)

Ring 30 :) Det är 60 hundar före faraonerna, så jag räknar med ca 11-12, tydligen dömer domaren snabbt.

Jag är lite nervös nu! Två av Ruts syskon kommer vara med, och jag vill ju att hon är snyggast av dem ;)

Men då ska jag ju redan vara klar med Lotus, så då hinner jag gå o kolla på er (om vi inte är över deppiga över resultatet o ger oss hemmåt)

Jag är oxå über mega nervös. Lotus kommer minst att gå mot sin ena brossa. Sist på inoff sloga han båda sina brödrar ;) Återstår att se hur dommaren tycker på lördag. Men är MEGA über nervös!!

Kanske hinner vi promenera förbi whippetringen innan oxå :) Ser du någon med en Rut som ser förvirrad ut så är det troligen jag ;)
Det här blir ju Ruts första officiella oxå, det spär inte på nervositeten, neeeejdå... :crazy:

Dessutom ska jag försöka köra i bil i Malmö oxå. Har ni skyltar och sådant civiliserat som här i Stockholm? (:p)

Vilken ring går whipparna i? Svårt att missa dem för det brukar vara välrepresenterade, men det kan vara bra att slippa yra runt hela hallen... Klart Lotus klår dem igen :banana:

Farao: Inga skyltar dessvärre, stockholmare har väl GPS? ;)

Grattis på födelsedagen också!

Vem ska till Malmö nu i helgen som kommer?
Jag ska ställa två Lancashire Heeler på söndagen. :)

Kommer inte ställa i år men kommer supporta min mamma som ska ställa sin skotte. Naturligtvis kommer jag även kika på hur de går för de grå. Söndagen är det om jag minns rätt :laugh:

Vilken ring går whipparna i? Svårt att missa dem för det brukar vara välrepresenterade, men det kan vara bra att slippa yra runt hela hallen... Klart Lotus klår dem igen :banana:

Farao: Inga skyltar dessvärre, stockholmare har väl GPS? ;)

Grattis på födelsedagen också!

Ring 4 (om jag nu inte e helt förvirrad) Agilityn har nr1 så vi bör ju vara i närheten av dem :)

Nja, det är ju Lotus 1:a "riktiga" och stora utställning så vi förväntar oss inte så mkt. Mer att vi ska hitta till Mässhallarna, och sen hitta rätt ring och ja, typ inte springa o snubbla och göra bort oss i ringen :crazy:

Behöver jag säga jag e nervös??????

Det gör ni inte. Såg bra ut förra helgen! Lycka till om jag inte hinner prata med dig innan ni börjar :banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·
Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 358
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
572
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010