Malin Baryard - en miljonindustri

Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Vem bryr sig egentligen om hur mycket pengar hon har ?
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Inte undra på att folk tror att det är glassigt att hålla på med hästar...
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Va roligt det hade vart om någon utav de andra (enligt mitt tycke) bra mkt bättre svenska ryttarna hade fått samma chans!
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

men sen har de ju 150 hästskötare som gör allt, de rider ju bara...
150 hästskötare? :confused: Det var ju bara ett par stycken och jag tror att Malin ändå har bra kontakt med sina hästar och gör en del i stallet.
De rider så pass många hästar och skulle de sköta samtliga själv, så skulle de inte hinna träna och ha alla hästar på olika nivåer. Samtliga elitryttare som ligger på internationell nivå eller strax under har hästskötare, ändå skapar de bra kontakt med sina hästar, annars skulle de aldrig lyckas så väl som de gör.
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Va roligt det hade vart om någon utav de andra (enligt mitt tycke) bra mkt bättre svenska ryttarna hade fått samma chans!
Malin är duktig och har bara haft lite otur senaste året, men hon kommer igen och när hon är som bäst så är hon alltid bäst när det verkligen gäller. Den enda riktigt stora grovmissen var senaste VM, men där var inte hon och Flippan i form, annars hade de klarat sig galant. :cool:
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Jag säger inte att Malin inte är duktig! Det jag menar är bara att det finns ryttare i Sverige som är bättre!
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Malin är duktig och har bara haft lite otur senaste året, men hon kommer igen och när hon är som bäst så är hon alltid bäst när det verkligen gäller. Den enda riktigt stora grovmissen var senaste VM, men där var inte hon och Flippan i form, annars hade de klarat sig galant. :cool:

Jag kan bara hålla med. Fasen vad trött jag blir på allt detta tjat om Malin hit och dit. Hon är en otroligt duktig och framgångsrik ryttare, var stolta över henne och hennes insatser för sverige istället för att gnälla hela tiden! :devil:
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

å jag blir trött på folk som förvränger det man säger till ens egen fördel! Har jag nämnt nånting om hennes VM-insatser????? :mad:

Min åsikt var den att det hade vart roligt om någon utav de andra svenska duktiga ryttarna hade fått samma uppmärksamhet och chanser till utveckling! :eek: :eek: :eek:
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

å jag blir trött på folk som förvränger det man säger till ens egen fördel! Har jag nämnt nånting om hennes VM-insatser????? :mad:

Min åsikt var den att det hade vart roligt om någon utav de andra svenska duktiga ryttarna hade fått samma uppmärksamhet och chanser till utveckling! :eek: :eek: :eek:

Man får väl skaffa sig rätt kontakter! Var ju inte så att hennes sponsorer stog utanför dörren en dag och frågade snällt om hon ville ha ett miljonkontrakt. :cool:
 
Sv: Malin Baryard - en miljonindustri

Malin må ha ett bra sponsorkontrakt och jag kan bara gratulera henne till det:banana: . Till alla ni som sitter där och "tycker till" och har synpunkter kan jag bara säga att de pengarna behövs, för vet ni vad det kostar att ligga på topp och tävla internationellt? Om ni inte vet det så ta reda på det.

Jag önskar att det fanns fler sponsorer till det svenska elitryttarna så slapp vi som löser dyra licenser och som tävlar på "gräsrotsnivå" låta våra licens pengar sponsra den svenska eliten. Utan att de pengarna som licenserna inbringar skulle gå tillbaks till oss den s.k bredden av de som tävlar:idea:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Norrköpings Tidningar) Malin Baryard-Johnsson ser fram mot Göteborg Horse Show. - Det är en fantastisk stämning med publiken, säger...
Svar
0
· Visningar
896
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NT) Malin Baryard-Johnssons stjärnhäst Butterfly Flip ska bli mamma. I dagarna har "Flippan" seminerats med hingsten Click & Cash vid...
Svar
0
· Visningar
1 464
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Folkbladet) Butterfly Flip får inte chansen i OS. Malin Baryard-Johnsson anser att Espri inte riktigt räcker till. - Espri har...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NT) Malin Baryard-Johnsson och Butterfly Flip gjorde allting rätt i Bordeaux Grand Prix. Belöningen: Åttonde GP-segern i karriären...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Kan man ens göra rätt längre?
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp