Målarfärg, hur ta bort ?

E

Earl_grey

Nu när vi håller på att måla om ett av rummen hemma har självklart den svarta lille katten gått in och kladdat ner sig.
När jag kom hem idag såg jag att han på något
sätt har lyckats stryka sig mot färgen så halva ansiktet och morrhåren är gula :angel::grin:

Hur ska jag göra med den eländiga lille katten, hur ska jag ta bort det?
Jag vill helst ha kvar en Svart katt :D

Sv: Målarfärg, hur ta bort ?

Hmm..jag hade nog klippt, så mycket som det går..har ingen anning annars..är ju giftigt och grejer..

Ja, det är ju det jag tänker på. Han har fått lite på tassen och han slickar ju sig själv hela tiden.
Kan man klippa av morrhåren verkligen?

Ja, du kan klippa morrhåren. De kommer växa ut igen och det gör inte ont på katten.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 155
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka