Årets fluga, flamingon, håller på att ta form. Tycker endast om dem för att de är rosa
Fast färgerna blir blekare på bilden än vad de är IRL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Kanske ramlar in lite fler bilder i tråden nu
Jag brukar få ont i tummen, typ under nageln när jag har haft uppehåll. Jag håller nog lite hårt i mina pennorFått hem en ny målarbok, fantomorphia av Kerby Rosanes.
Märks att det var längesen jag målade, redan ont i handen
Visa bifogad fil 13672
Jag köpte ett kit på Claes Ohlsson faktiskt som jag gillar starkt. Sense hette det. Kostade inte många kronor, men färgerna är verkligen fina.Jag vill köpa nya pennor. Vilka är era favoriter? Har billig tusch nu och jag tror att jag skulle vilja ha träfärgpennor men är inte säker!
Hur gör ni för att tuschen inte ska blöda över på baksidan av pappret och på pappret under? Det är största anledningen till att jag slutade måla.
Precis som @Invicta skriver brukar jag också göra, fast jag behöver inte kunna ta ur sidorna, jag föredrar när det är en vit baksidaHur gör ni för att tuschen inte ska blöda över på baksidan av pappret och på pappret under? Det är största anledningen till att jag slutade måla.
Visst finns det "proffs pennor" (men dom kostar där efter också) men i övrigt funkar det mesta. Det enda jag kan avråda ifrån är billiga filtpennor, typ 100 st i en burk för 100 kr eller nått, dom brukar vara rätt kassa och blöder igenom lätt.
Jag gillar Faber Castells träfärgpennor. Det finns både billiga och dyra, beroende på egenhet. Jag har både ock och gillar dem alla, det skiljer så mycket i papperskvalitet mellan olika böcker så det finns alltid en plats där den ena pennsorten är bättre än den andraJag vill köpa nya pennor. Vilka är era favoriter? Har billig tusch nu och jag tror att jag skulle vilja ha träfärgpennor men är inte säker!
det skiljer så mycket i papperskvalitet mellan olika böcker så det finns alltid en plats där den ena pennsorten är bättre än den andra![]()