Målarböcker för vuxna

Är det en art therapy? I så fall tänker jag att det gäller för alla deras. Har hittills inte bläddrat i en enda sån som känns välarbetad, så ett allmänt tips är att undvika dom.
Stämmer bra.. Jag fick möjlighet att bläddra i fler likadana efter att jag köpt min med katter och jo, alla verkade vara lika röriga och märkliga... Nästan stressande för mig att ens titta på bilderna... :/

Jag har en av henne och den är helt ok! Fast ja.. Det känns som om det saknas något. Oklart vad.
Det är ju det svåra, man har så olika smak :) jag har gillat nån som jag köpt på Ica, Inspirerande målande tror jag den heter. Kommer typ 1 ny i månaden och tror typ Coop och andra butiker också har dom. Vet en del köpt på netto också. Tipsar om gruppen målarböcker för vuxna, målarböcker för vuxna -inspiration, målarböcker för vuxna köp och sälj på facebook. Där får man se många olika böcker och kan ju då hitta nån man kanske fastnar för :)

Det är ju det svåra, man har så olika smak :) jag har gillat nån som jag köpt på Ica, Inspirerande målande tror jag den heter. Kommer typ 1 ny i månaden och tror typ Coop och andra butiker också har dom. Vet en del köpt på netto också. Tipsar om gruppen målarböcker för vuxna, målarböcker för vuxna -inspiration, målarböcker för vuxna köp och sälj på facebook. Där får man se många olika böcker och kan ju då hitta nån man kanske fastnar för :)
Jag ska kika på de facebookgrupperna! Jag har kollat lite efter målarbok på Coop (såg någon nämna Coop i början av den här tråden) men inte sett något alls. Kanske har för liten affär här eller något..

Hittat _massor_ med målarböcker på ica stormaxi här i stan. ÖoB har litet utbud, finns målartidningar i nästan varje tidningsställ i vanliga mataffärer.

Gjort två till, :)
14947846_10154213324248068_5808216866620729422_n.jpg
14907640_10154210472978068_7450319258707420197_n.jpg

Nu har jag lyckats bli klar med en till bild :)

14956612_10154044041441297_7080727878941122499_n.jpg

Jag stör mig dock lite på att hästen i mitten inte hade likadana ögon som de två andra, det kanske bara är jag?
Jag har ju fortfarande inge gjort klart min första :angel: så jag har inte hunnit analysera de andra bilderna något. Men jo, kanske? Blev lite för svarta jämfört med de andra ögonen.

Jag stör mig dock lite på att hästen i mitten inte hade likadana ögon som de två andra, det kanske bara är jag?
GALET FIN!!!!!
Om ögonen.... Jag hade gjort alla tre med svarta ögon först, men fick lite påpekanden att ögonen borde ha enbart pupillerna svarta, så man själv kan välja om hästen t.ex. ska ha blå eller bruna ögon. Så jag ändrade på dem...! :angel: Idag inser jag givetvis att alla tre borde ha ögon med enbart pupillerna ifyllda, men det är lite sent påtänkt.....

GALET FIN!!!!!
Om ögonen.... Jag hade gjort alla tre med svarta ögon först, men fick lite påpekanden att ögonen borde ha enbart pupillerna svarta, så man själv kan välja om hästen t.ex. ska ha blå eller bruna ögon. Så jag ändrade på dem...! :angel: Idag inser jag givetvis att alla tre borde ha ögon med enbart pupillerna ifyllda, men det är lite sent påtänkt.....

Tack! :) Aha, ja alltså det är ju inte så att det förstör bilden precis ;) Den är ändå fantastiskt fin :love:

Stämmer bra.. Jag fick möjlighet att bläddra i fler likadana efter att jag köpt min med katter och jo, alla verkade vara lika röriga och märkliga... Nästan stressande för mig att ens titta på bilderna... :/
Jag hittade nyss en underbar (tror jag) målarbok om katter! Franciens van Westerings bok "Franciens Kattenleurboek". Någon hade lagt upp bilder på Instagram ur den boken ( violetsky19 ) , scrolla ner en bit och titta, de är jättefina!!!

Hade kompenserat det genom att ge den bruna hästen något mörkare nyans på ögonen, då ser det ju mer enhetligt ut.

Jag spontanhandlade ju lite på adlibris för ett tag sen och jag har deras egna färgpennor Create sedan tidigare, dom gillar jag (utom att dom är trekantiga) men färgerna är fina. Så jag slängde med deras egna Neonpennor och Metallicpennor i senast köpet :angel:
Det är en klar DISS :meh:
Färgerna är visserligen fina, men inte är dom "neon" eller "metallic" tycker jag :mad:
Dom är ganska hårda, så man får jobba för att det ska synas något av dom... bläää :down:
Jag har provat dom i Johanna Basfords böcker och dom brukar ta upp färg bra, har gjort det med alla andra pennor jag har iaf. Tänkte bara "varna" er lite... ;)

Jag spontanhandlade ju lite på adlibris för ett tag sen och jag har deras egna färgpennor Create sedan tidigare, dom gillar jag (utom att dom är trekantiga) men färgerna är fina. Så jag slängde med deras egna Neonpennor och Metallicpennor i senast köpet :angel:
Det är en klar DISS :meh:
Färgerna är visserligen fina, men inte är dom "neon" eller "metallic" tycker jag :mad:
Dom är ganska hårda, så man får jobba för att det ska synas något av dom... bläää :down:
Jag har provat dom i Johanna Basfords böcker och dom brukar ta upp färg bra, har gjort det med alla andra pennor jag har iaf. Tänkte bara "varna" er lite... ;)

Och jag är verkligen jättenöjd med mettalicpennorna! Tycker inte alls de var särskilt hårda. Färgerna varierar lite i kvalitet tycker jag, alla är kanske inte så bra, men absolut prisvärda. Bäst tycker jag det blir om man använder en vanlig färg under och sedan lägger metallic ovanpå.

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 261
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 691
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka