Så lyxigt!Vid ett skrivbordmitt sybord är 2 meter långt och jag har två stolar/platser vid det och på ena sidan har jag alla pennor i burkar osv plus bra lampa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så lyxigt!Vid ett skrivbordmitt sybord är 2 meter långt och jag har två stolar/platser vid det och på ena sidan har jag alla pennor i burkar osv plus bra lampa
![]()
Jag har en hållare från panduro, detär träribbor som hålls ihop med magneter som man sätter i över- och underkant. I den övre sitter det en hängare. Det är en enkel och relativ snygg "ram" som är enkel att byta bild i efter tyckeÄr det någon av er som antingen gör eller har funderat på att rama in era verk o sätta upp på väggen?
Nån ska definitivt upp på kylskåpet (en hästbild givetvis). Sedan funderar jag på att rama in nån och klämma in i bohyllan "mellan" böckerna.Är det någon av er som antingen gör eller har funderat på att rama in era verk o sätta upp på väggen?
Jag måste sitta ordentligt då jag har karpaltunnel..blabla, som jag tycker blir mycket ondare snabbt om jag slarvar med hur jag sitter.Kanske dagens konstigaste fråga
Meeen när ni sitter och målar, hur sitter ni då? Jag försökte igår att ligga i sängen och måla. Det gick jättebra i flera minuter tills jag hade ont i hela migVardagsrumsbordet blir det oftast, men egentligen är det liiite för lågt... Gah.
@WhoIsItAgain - Kan inte en bukefalist leka en alldeles för tidig Secret Santa?Nu är väl visserligen @Lena Furberg 's målarbok slut på bokus/adlibris men ändå.
Grymt fin!!!!! Och vilken underbar färg på hästen!!
Så himla läckert!!! Jag kan inte se mig mätt på alla bilder....![]()
Ska börja på den med tre hästhuvuden i rad härnäst, sen blir det nog islandshästen.
Blå, absolut!!! Yep! Det här är den första färglagda jag sett av Islandshästbilden :-D Undrar hur du tänker tackla norrskenet...?Ja, jag är ju låångt ifrån klar, men såhär ser det ut just nu
![]()
Kanske dagens konstigaste fråga
Meeen när ni sitter och målar, hur sitter ni då? Jag försökte igår att ligga i sängen och måla. Det gick jättebra i flera minuter tills jag hade ont i hela migVardagsrumsbordet blir det oftast, men egentligen är det liiite för lågt... Gah.
Du skulle bara SVIMMA om du såg mitt arbetsrum!!! Jag drömmer dagligen om en fin atelje´ med ordning och reda, dokumentskåp med såna där långa grunda utdragslådor, hyllor med allt snyggt placerat..... Den fina soffan klädd i nån underbar mörk sammet.......Men hörrni..vi måste ju fråga hon som gör bilderna om hur det ser ut där hon målar grunden till våra/era bilder? @Lena Furberg - Hur ser din arbetsmiljö ut där bilderna blir till? Var befinner du dig (oftast) där allt målande/ritande sker?![]()