Måla om/fondvägg

Bubble

Trådstartare
Tänkte måla om hemma. Är lite sugen på att göra någon typ av fondvägg på väggen till höger (med tavlan). Jag hade tänkt mig att måla eftersom jag är så dålig på att tapetsera :o

Är det någon som har tips på en färg som kan passa ihop med färgen som är på väggen nu? :)

Alternativt får jag väl måla alla väggar.

Men tar gärna emot lite ideer :D Det är lite dålig bild tyvärr men färgen är ljusbrun/beige.

bild_51122d25e087c367d30719b3.jpg

Sv: Måla om/fondvägg

Hemma hos mig går fägerna i olika beige/bruna nyanser med turkost till! :idea:
Men dagens EasyUp tapeter är det så enkelt att tapetsera att till och med jag klarar av det ;)

Sv: Måla om/fondvägg

Det är lätt att tapetsera, du behöver ju inte ens tapetsera vinklar eller hörn där.
En fototapet kanske?

aspen-forest.jpg

summer-birchwood.jpg

Om du prompt ska måla så tänker jag matt svart, matt vinröd eller (min personliga favorit) guld. Jag hade LÄTT kunnat tänka mig vita väggar och en fonvägg i guld :d
Beige/latte/sand måste ju vara det mest anonyma och mest tråkiga man kan välja som väggfärg.

Annars kanske liggande panel vore något?
Det är oerhört trendigt och det finns massor av alternativ när det gäller färg eftersom det går att måla ;)

Inspo från google:
https://www.google.se/search?q=ligg...86,d.bGE&fp=d5f7c70650af0969&biw=1249&bih=679

/Blåbäret - inte direkt den mest blygsamma och anonyma inredaren på Buke :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
773
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: nyttnick
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 802
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar