Mailadress som finns men inte finns ändå ??

Mynta2

Trådstartare
en tjej mailade mig och ville köpa hästgrejjor, jag skrev ett mail och skickade...fick felmeddelande (Hotmail) och skulle klicka på en länk för att kolla felet. döm om min förvåning när Hotmail talade om att: denna mailadress existerar inte :confused: . Ok, hade ju telenummer till tjejen, ringde och hon sa: vad konstigt, för jag var ju in på den adressen i dag...Hur i hela friden kan HON maila mig på den adressen då den inte existerar enl Hotmail ?? Provade en gång till, men fick samma meddelande..den finns inte...men finns ändå ??!!!
 
Sv: Mailadress som finns men inte finns ändå ??

Är det inte så, att när man svarar på annonsen får man upp ett formulär där man själv skriver in sin mailadress? Då är det lätt att skriva fel! Sen skickar ju formuläret iväg mailet, precis som om det var skickat från hennes mailadress.
 
Sv: Mailadress som finns men inte finns ändå ??

Ja, det kanske är så...så långt tänkte jag inte ;-))...Kan ju vara en möjlighet...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
904
Senast: corzette
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
4 293
Senast: Piaff
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 419
Senast: iNHALE
·
F
Kropp & Själ Jag är ingen talare, men... (pun intended) Jag behöver prata. Generellt är jag lättpratad först efter en flaska vin i kroppen, men jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 589
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp